රෙදිපිළි අංශය ඉන්දියානු ආර්ථිකයේ තීරණාත්මක අංශයක් වන අතර එය සමස්ත දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් සියයට දෙකකට වඩා වැඩි ප්රමාණයක් සහ නිෂ්පාදන අංශයේ දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් (GDP) සියයට 12 කට වඩා වැඩි ප්රමාණයක් නියෝජනය කරයි. කෘෂිකර්මාන්තයෙන් පසු ඉන්දියාවේ දෙවන විශාලතම රැකියා සපයන්නා ද මෙම අංශය වේ. ඇස්තමේන්තුගත පුද්ගලයන් මිලියන 45 කට සෘජුව සහ තවත් මිලියන 60 කට වක්රව ආශ්රිත ක්රියාකාරකම් හරහා රැකියා සපයයි. රෙදිපිළි අංශය ඉතා ශ්රම තීව්ර වනවා පමණක් නොව, එය නුපුහුණු සහ අර්ධ නුපුහුණු ශ්රම බලකායක් ද යොදවන අතර කාන්තාවන් සඳහා වැදගත් රැකියා මූලාශ්රයකි.
රෙදිපිළි අංශයට තන්තු සිට නිමි ඇඳුම් දක්වා විවිධ අගය දාමයක් ඇත. රෙදිපිළි හා ඇඟලුම් ගෝලීය වෙළෙඳාමෙන් සියයට හතරක් සමඟින් ඉන්දියාව ලොව හයවැනි විශාලතම රෙදිපිළි සහ ඇඟලුම් අපනයනකරු වේ. රැකියා උත්පාදනය සහ අපනයන ආදායම් උත්පාදනය කිරීමේ දී රෙදිපිළි අංශයේ විභවයන් සැලකිල්ලට ගනිමින්, ධාරිතා ගොඩනැගීම, තාක්ෂණය වැඩිදියුණු කිරීම සහ රැකියා උත්පාදනය ඉහළ නැංවීම ඇතුළුව එම අංශය ප්රවර්ධනය කිරීමට රජය පියවර කිහිපයක් ගෙන ඇත. 2021 සැප්තැම්බර් මාසයේදී, මිනිසා විසින් සාදන ලද රෙදි සහ ඇඟලුම් සඳහා ආයෝජන ප්රවර්ධනය කිරීම සඳහා නිෂ්පාදන සම්බන්ධිත දිරිගැන්වීමේ යෝජනා ක්රමය දියත් කරන ලදී.
කෙසේ වෙතත් මෑතක සිට ක්ෂේත්රය අභියෝගවලට මුහුණ පෑවේය. පසුගිය මාස කිහිපය තුළ දේශීය නිෂ්පාදනය මන්දගාමී විය. බංගලිදේශය සහ වියට්නාමය වැනි රටවල් සඳහා වරණීය තීරුබදු සැලකීම හේතුවෙන් අපනයනය අඩාල වී ඇති අතර, චීනයෙන් සහ ඇතැම් රටවල ඇතැම් කොටස්වල ලාභ ආනයනයන් දේශීය කර්මාන්තයට හානි කරයි.